Stav dílu | Nový díl |
Model | Yamaha YZF-R6 (2017-2019) |
YM2722/kar1 skladové číslo eshopu www.motocermak.cz
Nový eliminátor výfukové přívěry Heal Tech ESE-Y01 , 240207
vhodný pro Yamaha YAMAHA FZ-10 (2016-2017), FZ1 [non-ABS] (2006-2017), FZ1 [ABS] (2006-2017), FZS1000 Fazer (2001-2015), MT-01 (2005-2012), MT-10 (2016-2024), MT-10 SP (2017-2024), NIKEN (2018-2020), Raider (2006-2018), Roadliner (2006-2015), Stratoliner (2006-2015), VMAX (2009-2017), VMAX 1700 (2012-2020), WR250R/X (2008-2024), XJR1300 (2007-2017), XV1900A Midnight Star (2006-2017), YZF-R6 (2003-2020), YZF-R6 GYTR /RACE (2022-2024), YZF-R1 (2002-2024), YZF-R1M (2019-2024), RX10 Apex [Snowmobile] (2016-2017)
Tento drobný chlápek odstraní objemný, těžký a prostor plýtvající originální servomotor s ovládacími kabely a kabeláží, což může ušetřit až 1 kg a uvolní také spoustu úložného prostoru pod sedadlem. Nyní se můžete bez obav zbavit výfukového ventilu při výměně výfukového systému.
Vestavěný mikroprocesor zajišťuje optimální funkci a nabízí skvělou kompatibilitu. Pokud je váš motocykl vybaven výfukovým servem, budete potřebovat modul ESE – a to když vyměníte výfukový systém, nebo přidáte modul regulátoru paliva (nebo obojí).
Všechny modely ESE jsou Plug 'n Go a instalace je hračka. Stačí najít výfukový servomotor pod sedadlem jezdce/spolujezdce, odpojit zástrčky, zapojit ESE do OEM konektoru a je to, jste připraveni na jízdu!
Jedná o nejmenší a nejkompaktnější modul na trhu s rozměry: 30x20x13mm plus případný kabel s konektorem.
Co je servo výfuku a EXUP ventil?
V posledních dvou desetiletích byly motocykly vybaveny výfukovým klapkovým ventilem (také nazývaným EXUP valve), aby se zlepšil nízký točivý moment a bránilo se toku unikajících plynů vytvářejících zpětný tlak ve výfukovém systému. Jak otáčky rostou a čím více otevíráte plyn, tento ventil se otevírá stále více, takže plyny mohou odcházet odblokované. Tento ventil a jeho pouzdro je přivařeno za svody sběrače přímo před sběrnou trubkou a/nebo sběrnou komorou/katalyzátorem, takže odstranění samotného ventilu z továrního výfukového systému nestojí za čas, peníze a samotné úsilí, protože originální výfukový systém je i tak ve většině případů nekvalitní a těžký jako čert. Samozřejmě existují i titanové originální systémy, ale najít výfukovou dílnu se schopnostmi titanového svařování není snadné a bude vás to stát spoustu práce na odstranění výfukového ventilu ze systému. Je tedy mnohem snazší a dává také mnohem lepší výsledek, když se rozhodnete pro jiný koncový systém s díly nebo celý nový výfukový systém. Ať tak či onak, ke správnému dokončení práce budete potřebovat servo eliminátor výfuku ESE!